donderdag 14 maart 2013

review #3 Christina aguilera Parfum
een parfum review vind ik altijd moeilijk waarom omdat ik niet weet wat ik ruik zeg maar qua noten dus ik dacht ik kan mijn mening vertelen en de noten die er echt in zitten dus dat heb ik gedaan lees verder voor meer.






eerst mijn mening dit is mijn tweede flesje ik vind hem echt heel lekker hij is heel vrouwelijk zoet met een vleugje zwaar maar zeker niet teveel. Ik weet niet echt wat ik er in moet ruiken maar als ik het echt moest zeggen zou ik zeggen eerste noot iets perziks achtig
hart noot bloemig (ben niet zo goed ik namen van bloemen)
laatste noot noot een  hout achtig geurtje.

wat er echt in zit

eerste noot perzikken en pruimen geur (half goed) 
hart noot jasmijn en meiklokjes(beetje vals ik zei bloemigs)
laatste noot sandel hout en witter muskus (jesss)]

dit was het ik zal hem zeker even ruiken bij een parfumerie of drogist hij kost voor 50 ml  minde dan 20 euro









Geen opmerkingen:

Een reactie posten